اس ام اس های عاشقانه جدید
نوشته شده توسط : حسین

اس ام اس های عاشقانه جدید  

 http://mosi-sms.blogfa.ir/

   

واسه دشت وسیع مهربونیهات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه  

 

بقیه در ادامه

یک آسمان ترانه ، صد بیت عاشقانه / تقدیم به قلب پاکت ، ای بهترین بهانه . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

مواظب این اس ام اس باش ، چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده  . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

دلم کوه صبر است ، آبش مکن ، گرفتار رنج و عذابش مکن

بیا خانه قلب من مال تو ، ولی مرد باش و خرابش مکن .

 
www.victorya.blogsky.com

کار دنیا رو ببین !

تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا ! یکی واسه تو ! یکی واسه من !

www.victorya.blogsky.com


 اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی

اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی

اگه من برات میمیرم ، بیخیال ، آخه تو لایق تر از اونی که میدونی . . .

 

www.victorya.blogsky.com

من تو را به خاطر میآورم بی هیچ بهانه

شاید دوست داشتن همین باشد ، بی بهانه به خاطر آوردن . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

اس ام اس عاشقانه جدید ، sms عاشقی ، پیامک عاشقانه www.radsms.com

اس ام اس مثل فاتحه میمونه ! واسه هرکی مفرستی روحش شاد میشه !

مرده اس ام اس هاتم !!!

 

www.victorya.blogsky.com
 

اس ام اس عاشقانه جدید ، sms عاشقی ، پیامک عاشقانه www.radsms.com

سکوت من ، فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست

باورش کن . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

گردش سال فقط یک شب یلدا دارد ، من بدون تو هزاران شب یلدا دارم . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

خدا رو چه دیدی ، شاید با تو باشم / شاید با نگاهت از این غم رها شم

خدا رو چه دیدی ، شاید غصه رد شد / دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد

 

 

www.victorya.blogsky.com
 

آرزویم این است  ، از سفر نگویی تو  / تو هم آرزو کن ، اوج آرزویی تو

آرزویم این است ، زیر سقف این دنیا / من برای تو باشم ، تو برای من تنها . . .

 

 
www.victorya.blogsky.com

سرم خاک کف پای رفیق است / دلم مجنون صحرای رفیق است

بهشت ارزانی خوبان عالم / بهشت من تماشای رفیق است . . .

 

www.victorya.blogsky.com
 

گر در بیابانها صدها سال ویران شوی / بهتر است اندر وطن محتاج نامردان شوی . . .

  

www.victorya.blogsky.com
 میگن عاشقا عشقشون رو زیبا میبینن ، ایندفعه که دیدمت خیلی زیباتر شده بودی

نمیدونم ، تو هردفعه زیباتر میشی ، یا من عاشقتر . . . 

www.victorya.blogsky.com




:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 424
|
تعداد امتیازدهندگان : 142
|
مجموع امتیاز : 142
تاریخ انتشار : 4 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/16/1 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
انجمن تفریحی شادی وب در تاریخ : 1392/8/27/1 - - گفته است :
سلام

امیدوارم حالت خوب باشه.

یه انجمن تفریحی تازه راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و دوستانه و "کاملا سالم" . . میتونی اوقات فراغتتو اونجا

باشی وکلی با کاربرا خوش بگذرونی .

دیگه بهتره من چیزی نگم و بقیه ی ماجرا رو خودت تو آدرس زیر ببینی

امید وارم دعوت من رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا

/weblog/file/img/m.jpg
آرشیتکت در تاریخ : 1392/5/28/1 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری بیشتر روش کار کنی عالی میشه
به من هم سربزن
تبادل لینک اتوماتیک رایگان با سایت پیج رنک2
link.architectur.ir
آپلودسنتر
up2.architectur.ir
ممنون عزیزم

/weblog/file/img/m.jpg
رویا در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
دانلود فیلتر شکن قوی

سلام به همه دوستای خوبم بعد از یه مرخصی طولانی امروز میخوام چند تا فیلتر شکن خدمت شما معرفی کنم که صد در صد کار می کنه و تضمینیه و کاملا رجستری شده و شما می تونید بدون هیچگونه شک و تردیدی ازشون استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی اومده که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست می کنند
http://novinroya.rozblog.com/


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
ممسي در تاریخ : 1392/5/18/5 - - گفته است :
آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیده ام
اکنون باورم شده آرامش نابینا از چیست
---------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
قشنگترين ابزارهاي زيباساز
قشنگترين متن ها و جملات عاشقانه همراه با عكس هاي مجاز
كد اهنگ هاي تصويري و متن دار با سرعت لود بسيار بالا
...
----------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار

/weblog/file/img/m.jpg
djcrazy در تاریخ : 1392/5/15/2 - - گفته است :
سلام..
اميدوارم خوب باشي..
توي وبلاگم فیلتر شکن و ای پی* من و تو 1* بدون فیلتر هست که نوشته ي خودمه..
اگه به اين چيزا علاقه داري حتما سر بزن..
اگه هم مايل بودي با اسم " BFB " لينکم کن
و بهم بگو با چه اسمي لينکت کنم...
منتظرم

http://djcrazy.blogfa.com


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ

/weblog/file/img/m.jpg
ممسي در تاریخ : 1392/5/13/7 - - گفته است :
آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیده ام
اکنون باورم شده آرامش نابینا از چیست
---------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار
قشنگترين ابزارهاي زيباساز
قشنگترين متن ها و جملات عاشقانه همراه با عكس هاي مجاز
كد اهنگ هاي تصويري و متن دار با سرعت لود بسيار بالا
...
----------------------------------------
سايت عاشقانه ساكار

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1392/5/5/6 - - گفته است :
با سلام

دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری اگه دوست داشتی با من تبادل لینک کن من برای تبادل لینک با دوستان گلم یه سایت تبادل لینک شبکه ای زدم که تو ایران برای اولین بار هست کافیه بری به آدرس زیر :
http://ali.mikhakclick.tk
و طبق مراحل گفته شده با من تبادل لینک کنی . مرسی ازت .

دوستدار همیشگی وبلاگتون : علی

http://ali.mikhakclick.tk

/weblog/file/img/m.jpg
میلاد در تاریخ : 1392/5/1/2 - - گفته است :
میای باستان چت

خیلی چت روم باحالیه خیلی امکانات جالب داره خواستی بیا همون جا با هم دوست شیم منتظرتم


ادرس : www.bastanchat.ir
طراح : www.mihan-design.ir

ایمیل مدیر و طراح : mihan.designer@yahoo.com

یه چت روم باحال و جالب مثل باستان چت خواستی به ایمیل بالا ایمیل بزن


منتظرتم توی باستان چت ها | بیای ها


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: